nederlands feestje - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Onno Tholen - WaarBenJij.nu nederlands feestje - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Onno Tholen - WaarBenJij.nu

nederlands feestje

Door: Onno

Blijf op de hoogte en volg Onno

31 Oktober 2010 | Thailand, Phuket

Een kort verslag over ons verblijf in Phuket.Binnenkort zullen Ivan en ik een update geven over de afgelopen dagen.

We zitten nu aan de westkust van Thailand op het schiereiland Phuket.
Natuurlijk wilde we het drukke patong overslaan en hebben we een hotel geboekt in Kata beach aan de zuid west kust van Phuket. Wat ik vooraf niet heb kunnen weten is dat het hotel gerund wordt door een nederlandse familie. Op dit moment zitten we dan ook te genieten van de fantastische muziek van Andre Hazes!
Top is het natuurlijk niet maar door de hevige regenval zitten we aan het hotel gekluisterd.

Ivan vermaakt zich prima. Hij showt op dit moment met zijn laptop alle foto's van Rick die Juud de afgelopen dagen geschoten heeft. Dit houdt dus in dat hij me aan mijn lot heeft overgelaten... vandaar dat ik even tijd heb dit bericht te typen.

Morgen om 7.15u worden we opgehaald om naar de ferry gebracht te worden. We hebben een open ticket gekocht voor Koh Pi Pi, Ko Lanta en Krabi. Tot vrijdag hebben we de tijd om in Ko Samui aan te komen. Hier is het weer helaas heeeeeel slecht. We doen dus ons uiterste best daar zo laat mogelijk aan te komen.

Een update volgt snel, op dit moment staan de vrouwen voor me in de rij... tijd voor actie!

Nee nog 1 ding. Ivan wordt hier aan gezien voor Bruce Willis, is dat geen lacher!

Tot snel,

Groeten Onno

  • 31 Oktober 2010 - 17:23

    Rick En Juud:

    Laat hem dan met iedereen op de foto gaan, kan hij nog wat bij verdienen....
    Veel plezier op de eilanden!
    x

  • 31 Oktober 2010 - 17:42

    Mriek:

    "One night in Bangkok makes the whole world rumble"
    Nou ja dat geld natuurlijk voor heel Thialand!! Mooi dat jullie daar ondertussen ook achter komen :D
    Enjoy the islands boys!

  • 01 November 2010 - 08:49

    Marianne:

    Ja Onno ik wist al dat ik een heel knappe zoon had, vroeger vielen de vrouwen ok al met bosjes voor hem. een echte Bruce!!!!! ik ben blij dat het allemaal goed gaat en dat jullie het leuk hebben, ook al is er veel water. Mogelijk is het volgende week hier mooi weer zodat jullie weer aan hier kunnen wennen wij missen jullie enorm!!! liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Onno

Actief sinds 17 Okt. 2010
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 11229

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2010 - 08 November 2010

Rondreis Thailand

Landen bezocht: